Museo del Vino Mijas
NIF: B92306760

Galería de imágenes del Museo del Vino

Norway

Juan Gonzalez “one” is one of the most important tenors all along the costa del sol with performances in Malaga, Granada and Madrid theaters. Graduated in Conservatorio superior de Malaga took classes from Pedro Lavirgen and Montserrat Caballé. He worked all his life as radiologist at the University Clinic and the hospital Caros Haya, the biggets clinic in Málaga.

He began his career as a singer with the tuna, a group or brotherhood of university students who, wearing the old dress of the university, in the image of the old goiards are characterized by singing, playing and traveling the world thanks to these skills

Juan González "uno" es uno de los tenores más importantes a lo largo de la costa del sol con actuaciones en los teatros de Málaga, Granada y Madrid. Graduado en el Conservatorio Superior de Málaga, tom&iocute; clases de Pedro Lavirgen y Montserrat Caballé.Trabaj&iocute; toda su vida como radi&iocute;logo en la Clínica Universitaria y en el hospital Carlos Haya, la clínica más grande de Málaga.

El empezó su cerera de cantante con los
tuna, una agrupaci&iocute;n o hermandad de estudiantes universitarios que, portando la vestimenta antigua de la universidad, a imagen de los antiguos goiardos se caracterizan por cantar, tocar y viajar por el mundo gracias a estas habilidades

Parking Aparcamiento

Todo el día.
All day

Event1 Event2
Un lieu exceptionnel oò vous pouvez organiser tout type d'événements, fêtes, etc. Nous avons différentes options pour les groupes: menus d'appariement, des visites de caves, etc ... Demandez nous nos tarifs spéciaux pour groupes.
Event3 Event4